نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

نحوه پاسخ دادن به استوری سایرین در اینستاگرام
به این منظور باید وارد تقدیر هوم پیج خود شده و از سرنوشت بالای صفحه بر روی پیج هایی که اقدام به استوری گذاری کرده اند را لمس کنید. و یا این که با ورود به صفحه اکسپلور استوری هایی که برای شما به نمایش گذاشته شده اند را مشاهده کرده و در صورت خواسته خودتان اقدام به جواب دادن به استوری اینستاگرام آن ها کرده باشید.

بعد از انتخاب و مشاهده استوری آن ها میتوانید با لمس کادر موجود در ذیل صفحه که با عنوان send massage نیز قابل مشاهده میباشد لمس کرده و سپس متن مورد عقیده خویش را تایپ کنید و در پایان با لمس نوشته send پیام دلخواه خویش را به دایرکت پیج مربوطه ارسال کرده باشید.

همچنین بعد از لمس کادر ارسال پیام در استوری میتوانید از شکلک های آماده شده برای پذیرش سریع به دایرکت پیج مربوطه بهره‌گیری کنید.

توجه داشته باشید که در چهره نبودن کادر ارسال پیام در استوری دلخواه امکان جواب دادن به استوری اینستاگرام به صورت سر راست را نخواهید داشت در رویداد امکان اجابت به استوری اینستاگرام مستلزم وجود کادر مربوطه در ذیل صفحه میباشد.

در صورت مشاهده استوری که کادر ارسال پیام در زیر صفحه را در خود نداشت به این دلیل میباشد که ادمین صفحه مربوطه پذیرش به استوری های خویش را در تنظیمات اینستاگرام پیج خودش را بسته است.

پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرام

استوری کردن استوری دیگران
در صورتی که پیج شما در استوری سایر اکانت ها منشن یا به قولی تگ شده باشد به دایرکت شما پیامی در بر گیرنده این که پیج شما توسط اکانت مربوطه تگ شده است و شما نیز میتوانید با لمس نوشته آبی رنگ در بالای این پیام اقدام به استوری کردن استوری مربوطه شوید. با این عمل در واقع شما نیز به نوعی در استجابت به استوری که در آن مشنن شده اید پاسخ داده اید.

جمع بندی
همانگونه که تماشا کردید به راحتی هر چه تمام توانستیم با به کارگیری کادر ارسال پیام به استوری های سایرین در چهره آهنگ خودمان جواب دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: